RETURNERING
Har du modtaget et produkt, der ikke passer, ikke var helt som forventet, eller er der tale om en reklamation?
Når du er logget ind, kommer du til en trin-for-trin-guide, hvor du kan vælge, hvad du vil returnere, og hvad der skal ske med det. Det er vigtigt, at du følger vejledningen nøje, så vi kan håndtere din returnering så hurtigt som muligt. Vi tilbyder 14 dages returret og 101 dages ombytning til et gavekort eller et andet produkt. Du kan finde dit ordrenummer i din ordrebekræftelse.
GÅ TIL RETURPORTALENI vores returportal skal du logge ind med dit ordrenummer og dit postnummer.
1. Udfyld onlineformularen
Indtast ordrenummer og postnummer i felterne, og vælg derefter de produkter, du vil returnere, og årsagen til returneringen.2. Køb og print returlabel
Vores returlabel koster 39 kr, som automatisk fratrækkes, hvis du vælger en refundering. Hvis du vælger ombytning eller gavekort, betaler vi returfragten.3. Pak produkterne, og sæt din returlabel på pakken.
Pak din returforsendelse godt ind, så produkterne er godt beskyttet. Vi anbefaler, at du sender varen tilbage i den originale emballage. Sæt din returlabel omhyggeligt på pakken - sørg for, at den dækker den gamle label, så der kun er én synlig label på pakken.4. Aflever din returforsendelse
Aflevér din returpakke i et posthus, og afvent behandling af din retur. Det kan tage op til 14 arbejdsdage, fra du sender pakken tilbage, til vi har modtaget og behandlet den.Bemærk venligst
1. Ombytning eller pengene tilbage
Vi tilbyder 14 dages returret og 101 dages ombytning til et gavekort eller et andet produkt. Hvis du ønsker at bytte til en anden farve, bedes du vælge et gavekort.
2. Forsendelsesomkostninger
Forsendelsesomkostningerne trækkes fra det returnerede beløb. Hvis du vælger at bytte til en anden størrelse eller et andet gavekort, betaler vi både for returportoen og for forsendelsen tilbage til dig.
3. Reklamation?
Hvis du har en reklamation, skal du også følge vejledningen i vores returportal. Den vil guide dig gennem trinene til at indsende din reklamation.
Vores FAQ om returnering
Hvor lang er min returperiode?
Hvad koster en returlabel?
Hvordan opretter jeg en reklamation?
Hvornår vil jeg modtage min refusion?
Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en forkert eller defekt vare?
Kan jeg returnere to forskellige ordrer i den samme pakke??
Kan jeg bytte til en anden størrelse?
Kan jeg bytte til en anden farve?
HAR DU STADIG SPØRGSMÅL?
RELAX, IT'S TEESHOPPEN
Du kan kontakte vores kundeservice alle ugens dage, og de vil med glæde besvare dine spørgsmål.
Du kan kontakte vores kundeservice nedenfor.