OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

1. Klik her for at udfylde vores returformular til ombytning.

2. Udfyld formularen med de varer du ønsker at returnere, så vi nemt og hurtigt kan finde retursagen, når vi modtager pakken.

3. Du modtager et retursagsnummer, som du bedes skrive på en seddel og vedlægge i pakken med returvarerne, så vi ved hvilken retursag pakken tilhører.

4. Sæt returlabel på pakken og send den afsted.

5. Så snart vi modtager din pakke, gør vi vores bedste for at behandle sagen hurtigst muligt. Du vil modtage en e-mail med nyt ordrenummer eller tilgodebevis, afhængig af hvilken type returnering du har valgt. Der kan gå op til 1- 4 hverdage før vi har behandlet retursagen.


Der kan gå op til 10 dage fra vi har modtaget din returpakke, til at pengene er på din konto.

Så snart vi modtager din pakke, gør vi vores bedste for, at du modtager pengene hurtigst muligt. Vi bestræber os på at refundere beløbet samme dag som pakken modtages, omend der kan gå op til 3 hverdage, før refunderingen finder sted. Yderligere kan der gå 1-3 bankdage, før pengene er til rådighed på din konto. Vær opmærksom på, at behandlingstiden er fra dét øjeblik, hvor vi modtager pakken på lager.

Beløbet refunderes tilbage til det kort der blev brugt, da du lavede ordren.

Vi kan desværre ikke refundere pengene til en anden konto grundet sikkerhedsmæssige årsager. 

Ja!

Du modtager track'n'trace nummer på din e-mail, så snart ordren er sendt fra vores lager.

Indtast track'n'trace nummeret og følg din pakke her:

Track din GLS pakke her

Track din DAO pakke her

Se mere om fragt og levering og få hjælp her

Vi har tilføjet størrelsesguides under diverse produkter, så du er sikker på, at du benytter den rigtige størrelsesguide til det enkelte produkt.

Skulle vi af den ene eller anden årsag ikke have tilføjet en størrelsesguide til dit produkt, bedes du venligst kontakte os, så vi kan få tilføjet den manglende information hurtigst muligt!

Husk at tjekke under beskrivelse eller vores generelle guides her

Se størrelsesguides her

Skulle uheldet være ude, og vi er kommet til at sende en forkert størrelse eller vare, gør vi vores bedste for at rette op på fejlen hurtigst muligt. Vi håber derfor, at du vil samarbejde og hjælpe os med at fikse problemet så let som muligt for begge parter!

Sådan gør du:

1. Returformular
Klik her for at udfylde returformularen for fejllevering.

2. Vælg den kategori der passer til din ordre
- Har du modtaget en anden str. end den der står på ordrebekræftelsen, skal du blot vælge hvilken vare det drejer sig om.
- Drejer det sig om en defekt vare, bedes du skrive en kort kommentar i kommentarfeltet. Husk at binde en knude på enten ærmet eller buksebenet, hvis varen er defekt.

3. Returlabel på mail
Vi sender en returlabel til din email inden for 24 timer efter udfyldelse af returformularen, som du kan sætte på pakken og sende retur.

4. Ny forsendelse
Vi bestræber os på at sende den rette vare afsted samme dag, som vi modtager din pakke. I tilfælde af at vi ikke har varen på lager, vil du blive kontaktet telefonisk eller på mail for yderligere information.

I vores e-mails og SMS'er indikerer vi altid til sidst, hvordan du afmelder dig.

Nyhedsbrev
Rul ned i bunden af e-mailen og tryk på "Afmeld nyhedsbrev" og bekræft for at afmelde dig.


SMS
Følg anvisningerne i bunden af SMS'en, eller følg linket her for at blive afmeldt.

Du finder dit ordrenummer i den ordrebekræftelse, du modtog på din e-mail, da du placerede ordren.

Ordrenummeret begynder med: #

OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@teeshoppen.dk med det telefon nummer du brugte, da du placerede ordren, så vi kan finde dig i vores system og gensende din ordrebekræftelse.

Ja, du kan bytte din vare i TeeShoppen butik. Vi har dog ikke samme udvalg i butikken, som vi har online.

Har du købt din vare i vores fysiske butik i Aalborg Centrum, er vi nødt til at bede dig om at tage tilbage til butikken, da vi ikke refunderer varer fra butikken med post.

Du skal sende en mail til os på info@teeshoppen.dk med Reklamation som emnefelt.

Heri skal du sende billeddokumentation af fejlen på produktet samt dit ordrenummer.

Når vi har modtaget det fra dig, så opretter vi en ny ordre til dig, hvor du herefter modtager en ny ordrebekræftelse.

Jul og højtider

Vi har 101 dages returret. Derudover yder vi en garanti, hvor du altid kan bytte julegaver frem til 1. februar.

Vores leveringstid er 1-3 hverdage. Så for at være sikret at modtage gaven inden juleaften, skal du købe den senest 3 hverdage inden.

FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL?

Du kan altid kontakte vores kundeservice på e-mail, telefon eller chat.