FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

FIND ANSWER TO YOUR QUESTION HERE

1. Click here to fill out our return form for exchange.

2. Fill in the form with the items you want to return, so we can easily and quickly find the return item when we receive the package.

3. You will receive a return case number, which you are asked to write on a note and enclose in the package with the returned goods, so that we know which return case the package belongs to.

4. Put the return label on the package and send it off.

5. As soon as we receive your package, we will do our best to process the case as soon as possible. You will receive an email with a new order number or credit note, depending on the type of return you have chosen. It can take up to 1-4 working days before we have processed the return case.


It can take up to 10 days from we have Received your return package until the money is in your account.

As soon as we receive your package, we will do our best to ensure that you receive the money as soon as possible. We strive to refund the amount on the same day as the package is received, although it can take up to 3 business days before the refund takes place. In addition, it may take 1-3 banking days before the money is available in your account. Please note that the processing time is from the moment we receive the package in stock.

The amount is refunded back to the card used when you made the order.

Unfortunately, we are unable to refund the money to another account due to security reasons.

Yes!

You will receive the track'n'trace number in your email as soon as the order is shipped from our warehouse.

Enter the track'n'trace number and follow your package here:

Track your GLS package here

Track your DAO package here

See more about shipping and delivery and get help here

We have added size guides under various products, so you are sure to use the right size guide for each product.

Should we for one reason or another not have added a size guide to your product, please contact us so we can have the missing information added as soon as possible!

Remember to check under description or our general guides here

See size guides here

Skulle uheldet være ude, og vi er kommet til at sende en forkert størrelse eller vare, gør vi vores bedste for at rette op på fejlen hurtigst muligt. Vi håber derfor, at du vil samarbejde og hjælpe os med at fikse problemet så let som muligt for begge parter!

Sådan gør du:

1. Returformular
Klik her for at udfylde returformularen for fejllevering.

2. Vælg den kategori der passer til din ordre
- Har du modtaget en anden str. end den der står på ordrebekræftelsen, skal du blot vælge hvilken vare det drejer sig om.
- Drejer det sig om en defekt vare, bedes du skrive en kort kommentar i kommentarfeltet. Husk at binde en knude på enten ærmet eller buksebenet, hvis varen er defekt.

3. Returlabel på mail
Vi sender en returlabel til din email inden for 24 timer efter udfyldelse af returformularen, som du kan sætte på pakken og sende retur.

4. Ny forsendelse
Vi bestræber os på at sende den rette vare afsted samme dag, som vi modtager din pakke. I tilfælde af at vi ikke har varen på lager, vil du blive kontaktet telefonisk eller på mail for yderligere information.

I vores e-mails og SMS'er indikerer vi altid til sidst, hvordan du afmelder dig.

Nyhedsbrev
Rul ned i bunden af e-mailen og tryk på "Afmeld nyhedsbrev" og bekræft for at afmelde dig.


SMS
Følg anvisningerne i bunden af SMS'en, eller følg linket her for at blive afmeldt.

Du finder dit ordrenummer i den ordrebekræftelse, du modtog på din e-mail, da du placerede ordren.

Ordrenummeret begynder med: #

OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@teeshoppen.dk med det telefon nummer du brugte, da du placerede ordren, så vi kan finde dig i vores system og gensende din ordrebekræftelse.

Ja, du kan bytte din vare i TeeShoppen butik. Vi har dog ikke samme udvalg i butikken, som vi har online.

Har du købt din vare i vores fysiske butik i Aalborg Centrum, er vi nødt til at bede dig om at tage tilbage til butikken, da vi ikke refunderer varer fra butikken med post.

Du skal sende en mail til os på info@teeshoppen.dk med Reklamation som emnefelt.

Heri skal du sende billeddokumentation af fejlen på produktet samt dit ordrenummer.

Når vi har modtaget det fra dig, så opretter vi en ny ordre til dig, hvor du herefter modtager en ny ordrebekræftelse.

Jul og højtider

Vi har 101 dages returret. Derudover yder vi en garanti, hvor du altid kan bytte julegaver frem til 1. februar.

Vores leveringstid er 1-3 hverdage. Så for at være sikret at modtage gaven inden juleaften, skal du købe den senest 3 hverdage inden.

FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL?

Du kan altid kontakte vores kundeservice på e-mail, telefon eller chat.